WK-Voetbal feestje met Köttbullar!

🇳🇱🧡 Oranjeavond in het Kombof!

Zaterdag 20 juni staat het Kombof helemaal in het teken van de 2e wedstrijd van Oranje tegen Zweden! Voordat we samen de wedstrijd gaan kijken, kun je genieten van een heerlijke Zweedse maaltijd met:
Köttbullar (Zweedse gehaktballetjes) met friet of aardappelpuree en een heerlijke salade

Trek je leukste oranje outfit aan, neem je vrienden mee en beleef samen een gezellige en sfeervolle voetbalavond.

🕡 De Zweedse schotel wordt geserveerd vanaf 17.00 uur. Euro 16,50 p.p.

Wij zorgen voor lekker eten, een gezellige sfeer en hopelijk een mooie overwinning voor Oranje. Tot zaterdag! 🧡⚽

Terug naar agenda
20/6/2026